מה זה עמוד נחיתה ולמה אתם צריכים אותו

נניח ואתם יוצאים במוצר חדש ורוצים לשווק אותו בצורה הכי אפקטיבית שיכולה להיות, נניח ויש לכם סדנה חדשה שחשוב לכם לחשוף לקהל חדש, נניח ואתם רוצים להרחיב את רשימת התפוצה של הבלוג שלכם. נניח. תיאורטית. איך עושים את זה? עמוד נחיתה.

מה זה עמוד נחיתה?

עמוד נחיתה הוא עמוד אינטרנט, אתר של דף אחד, שמאפשר לנו לאסוף מידע של גולש באמצעות טופס. עמוד נחיתה טוב הוא עמוד עם מסר שיווקי אחד בודד, מאוד ממוקד ועם מטרה ברורה. את עמוד הנחיתה נקדם בדרך כלל באמצעות קמפיינים בפייסבוק, אינסטגרם וגוגל.

מה זה עמוד נחיתה ולמה אתם צריכים צריכים אותו

יש שני סוגים של עמודי נחיתה:

1. עמוד נחיתה שמכוון לרכישה ממוקדת (מסתכם בפעולת רכישה אחוז ה Click Through הוא המדד הסופי) – מטרתו להציג מוצר, עסקה או הצעה מסוימת בצורה מספקת ועל ידי זה להוביל את הגולש, הלקוח הפוטנציאלי שלכם, לרכישה ממוקדת. מעמוד הנחיתה ישר לעגלת הקניות באתר או לטופס ההרשמה לסדנה שלכם.
כלומר, בעמוד הנחיתה גרמנו ללקוח הפוטנציאלי שלכם לחשוק במוצר שלכם. הוא יודע עליו הכל, הוא רוצה אותו, הוא צריך אותו והנה הוא רוכש אותו. באמצעות עמוד הנחיתה הגדלנו את הסיכוי להמרה של גולש ללקוח.

2. עמוד נחיתה לאיסוף פרטים (מסתכם באיסוף מתעניין Lead Generation – שני מדדים – 1: אחוז השארת הפרטים. 2: איכות הליד בשלב שבהמשך המשפך) – מטרתו לאסוף מידע על הגולש דרך טופס אותו הוא ממלא. הפרטים האלה ישמשו אתכם מאוחר יותר לשמירה על קשר עם אותו גולש, הלקוח הפונטציאלי שלכם. את הטופס ילווה ערך מוסף שהגולש יקבל מכם בתמורה לפרטים שלו.

למה לא להוביל לעמוד הבית שלי?

עמוד הבית שלכם, גם אם הוא מכיל טופס או מציג את המוצרים שלכם, הוא לא מספיק ממוקד. במקום למקד את הגולש ולכוון אותו למטרה אותה אתם רוצים להשיג אתם תקבלו תוצאה הפוכה של שיטוט או עזיבה.

כשמעצבים עמוד נחיתה חשוב לענות על 3 שאלות:
1. איפה אני נמצא?
2. מה אני עושה פה?
3. איך עושים את זה?

ברגע שיש תשובות לשאלות האלה, ברגע שאתם יודעים מה אתם רוצים שהגולש יעשה, אתם תראו שיפור משמעותי בשיווק שלכם.

מה זה עמוד נחיתה ולמה אתם צריכים צריכים אותו

כמה המלצות ממני

תבנו את עמוד הנחיתה בתוך האתר שלכם – אתם הולכים לשווק את העמוד הזה, הולכת להיות תנועה מוגברת אליו – אתם רוצים את התנועה הזו אצלכם באתר. (אין לכם עדיין אתר?!)

ניווט מוגבל – כאמור, אנחנו רוצים כמה שפחות הסחות דעת, ולכן נגביל את "נקודות היציאה" של הגולש מהאתר כדי שהוא יוכל להתרכז במילוי הפרטים בטופס. הסירו את התפריט הסטנדרטי שלכם מעמוד הנחיתה.

תנו ערך – אולי אחד העקרונות החשובים ביותר בשיווק. תנו לגולש להרגיש שהוא קיבל משהו בעל ערך בשבילו בתמורה לפרטים שלו. קופון הנחה, קובץ להורדה בחינם, הרצאת וובינר, פרקים ראשונים מהספר החדש שלכם. תהיו יצירתיים.

קצר ולעניין – תדאגו שהטפסים שלכם יהיו קצרים, הכניסו רק את השדות ההכרחיים לכם. טופס ארוך מידי יכול לגרום ליאוש של הגולש ולאיבוד לקוח פוטנציאלי.

תעשו בדיקות – תשכפלו את עמוד הנחיתה, בצעו שינוי אחד בכל פעם ותבדקו את ההשפעה שלו על אחוזי ההמרה שלכם. לפעמים שינוי של טקסט על הכפתור יכול להקפיץ את עמוד הנחיתה שלך.

תנו כבוד למילה הכתובה – מילים הן הבסיס לתקשורת, גם בעולם הדיגיטלי. דברו אל הקהל בצורה מכבדת ואותנטית, כזו שתעביר את האופי שלכם אליו. התייחסו גם למילים הקטנות, מיקרו-קופי, ותדאגו להסביר לגולש מה אתם רוצים שהוא יעשה בדרך שמתאימה לקהל היעד שלכם. אל תשכחו לשים לב להגהה נכונה ומקצועית בעמוד שלכם.

מאת:
חן יאקה שומרון
חן יאקה שומרון
מעצבת ואשת אינטראקטיב, חיה ונושמת את המדיה הדיגיטלית. מאמינה בייחוד ובבידול, בתהליכי חשיבה, התמודדות ופיצוח של מסרים. חולמת לעזור לכל עסק קטן לחשוב כמו מותג.
שתפו הלאה:
כשהחיים שולחים לכם לימונים, תקחו.
כי היי, לימונים בחינם וזה...

הצטרפו לרשימת התפוצה של לימונדה ונדאג לעדכן אתכם עם:
› כלים להתנהלות ויזואלית נכונה.
› פיתוח נוכחות דיגיטלית ברשת.
› עדכונים על מדריכים וטיפים בבלוג.

מאת: חן יאקה שומרון

מעצבת ואשת אינטראקטיב, חיה ונושמת את המדיה הדיגיטלית. מאמינה בייחוד ובבידול, בתהליכי חשיבה, התמודדות ופיצוח של מסרים. חולמת לעזור לכל עסק קטן לחשוב כמו מותג.

תוכן עניינים

‹ שתפו הלאה

pointer-90deg

כשהחיים שולחים לכם לימונים, תקחו. כי היי, לימונים בחינם וזה...

› כלים להתנהלות ויזואלית נכונה.
› פיתוח נוכחות דיגיטלית ברשת.
› עדכונים על מדריכים וטיפים בבלוג.

 אני רוצה להגיב!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באותו נושא:

מאמר זה עושה סדר בהבנת ההיררכיה של הכותרות כשאתם כותבים מאמר או פוסט או כל תוכן בעמוד.
9 דק' דקות קריאה
מה כדאי לדעת על בחירת תבנית לאתר הוורדפרס אם אתם משתמשים באלמנטור פרו ומה השתנה מהותית בבחירה זו כיום אל מול כמה שנים אחורה? כל הפרטים בפנים.
7 דקות קריאה
אז הגעתם להבנה שהנה, הגיע הזמן שיהיה לכם אתר משלכם. אתם מתחילים לבדוק מחירים ומגלים את המערב הפרוע, שוק "פרוץ" ללא התחלה וסוף. נרצה לעשות לכם קצת סדר
11 דקות קריאה

מחפשים נושא אחר?
בואו למצוא את כל התכנים בבלוג

Scroll to Top
א

אה, סליחה?
מה עושים כאן?

שאלה מצויינת! טוב ששאלת.
כאן נרשמים לרשימת הדיוור שלנו.
מדי פעם* אנחנו נשלח לך אימייל עם תכנים בנושאי עיצוב, מיתוג ונוכחות דיגיטלית ברשת.

אז אם כבר קראת כאן פוסט או שניים ואהבת, זה הזמן להשאיר פה את כתובת המייל שלך.

*מדי פעם = פעם בחודש בערך. ללא ספאם ודואר זבל, ניתן להתנתק בכל עת.

רוצים לדבר?

מצוין!
השאירו פניה בטופס הבא:

מ

מעולה!
נרשמתם בהצלחה!

איזה כיף שהצטרפתם אלינו!
עכשיו, כשאתם חלק מרשימת הדיוור שלנו, אתם תהיו הראשונים לקבל פוסטים חדשים מהבלוג, טיפים, הפתעות והצעות מיוחדות ששמורות רק לכם!
רק תבדקו את המייל שקיבלתם מאיתנו ושהוא בטעות לא נכנס לספאם.