פוסט המלצה: Let Go \ Pat Flynn

Let Go,Pat Flynn
תמונה מתוך: www.smartpassiveincome.com

לכל מי שלא יודע ולכל מי שלא מכיר – בבלוג האישי שלי, "למה לא סיפרתם לי?!", יש לי עמוד עם המלצות על ספרים שקראתי ואהבתי. האחרון הוא ספרון קצרצר שיקח לכם בדיוק שעתיים לקרוא. כתב אותו בחור סופר מוצלח בשם פט פלין והוא נקרא Let Go.

פט מגולל שם את הדרך שלו מאדריכל זוטר ליזם מולטי-מיליונר, ומה שבאמת מפתיע הוא עושה את זה בצורה מאוד אנושית שנותנת תחושה שהכל אפשרי. אני יודעת, זה נשמע כמו עוד אחד מצליחן שבא לעשות עלינו כסף, אבל אני מאוד התחברתי לכל הסיפור.
הוא לא מתחייב לשום דבר, לא מבטיח קסמים. הוא כן מספר איך הוא עשה את זה. הוא כן מבהיר שהדרך היא ארוכה וקשה אבל אפשרית. שווה קריאה.

מוזמנים לקרוא את הסקירה שלי עליו כאן

הספר אמנם באנגלית, אבל היא מאוד פשוטה וזורמת אז שזה לא יעצור בעדכם. והוא גם עולה רק 3$ באמזון.

מאת:
חן יאקה שומרון
חן יאקה שומרון
מעצבת ואשת אינטראקטיב, חיה ונושמת את המדיה הדיגיטלית. מאמינה בייחוד ובבידול, בתהליכי חשיבה, התמודדות ופיצוח של מסרים. חולמת לעזור לכל עסק קטן לחשוב כמו מותג.
שתפו הלאה:
כשהחיים שולחים לכם לימונים, תקחו.
כי היי, לימונים בחינם וזה...

הצטרפו לרשימת התפוצה של לימונדה ונדאג לעדכן אתכם עם:
› כלים להתנהלות ויזואלית נכונה.
› פיתוח נוכחות דיגיטלית ברשת.
› עדכונים על מדריכים וטיפים בבלוג.

מאת: חן יאקה שומרון

מעצבת ואשת אינטראקטיב, חיה ונושמת את המדיה הדיגיטלית. מאמינה בייחוד ובבידול, בתהליכי חשיבה, התמודדות ופיצוח של מסרים. חולמת לעזור לכל עסק קטן לחשוב כמו מותג.

תוכן עניינים

‹ שתפו הלאה

pointer-90deg

כשהחיים שולחים לכם לימונים, תקחו. כי היי, לימונים בחינם וזה...

› כלים להתנהלות ויזואלית נכונה.
› פיתוח נוכחות דיגיטלית ברשת.
› עדכונים על מדריכים וטיפים בבלוג.

 אני רוצה להגיב!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באותו נושא:

מה אנחנו יכולים ללמוד מסקנדל הפליטה של קונצרן הענק פולקסוואגן על התמודדות עם אלגוריתמים בפייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם ואחרים?
3 דקות קריאה
קטעים נבחרים, אנקדוטות משעשעות ותחזיות פוקחות עיניים לסיכום 2019 ופתיחת 2020 כדי שגם אתם תוכלו להיכנס אל השנה החדשה עם מטרות מפוקחות יותר לעסק שלכם.
7 דקות קריאה
שימוש בסיפור, סטוריטלינג, הוא אחד הכלים המשמעותיים בעולם המיתוג. בעבר אנשי הקריאייטיב היו בונים סיפורים פיקטיביים למותגים, אבל היום הקהל שלנו הרבה יותר חשדן. היום סיפורים חייבים להיות אמיתיים. למה לסיפורים יש כל כך הרבה כח? ואיך אנחנו מספרים את הסיפור של המותג שלנו?
9 דקות קריאה

מחפשים נושא אחר?
בואו למצוא את כל התכנים בבלוג

Scroll to Top
א

אה, סליחה?
מה עושים כאן?

שאלה מצויינת! טוב ששאלת.
כאן נרשמים לרשימת הדיוור שלנו.
מדי פעם* אנחנו נשלח לך אימייל עם תכנים בנושאי עיצוב, מיתוג ונוכחות דיגיטלית ברשת.

אז אם כבר קראת כאן פוסט או שניים ואהבת, זה הזמן להשאיר פה את כתובת המייל שלך.

*מדי פעם = פעם בחודש בערך. ללא ספאם ודואר זבל, ניתן להתנתק בכל עת.

רוצים לדבר?

מצוין!
השאירו פניה בטופס הבא:

מ

מעולה!
נרשמתם בהצלחה!

איזה כיף שהצטרפתם אלינו!
עכשיו, כשאתם חלק מרשימת הדיוור שלנו, אתם תהיו הראשונים לקבל פוסטים חדשים מהבלוג, טיפים, הפתעות והצעות מיוחדות ששמורות רק לכם!
רק תבדקו את המייל שקיבלתם מאיתנו ושהוא בטעות לא נכנס לספאם.