יצירת קשר
רוצים לדבר?
מצוין!
השאירו פניה בטופס הבא:
כמה דברים שיכולים לעניין אתכם:
2024 כבר כאן ואיתה מגיעים השינויים בהנחיות הדיוור של גוגל ויאהו. מה זה אומר מהצד שלנו, המדוורים? שיש כמה שינויים שכדאי לנו להטמיע ממש עכשיו.
אחרי שעשינו את הצעד הראשון והקמנו רשימת תפוצה (וגם אם אנחנו כבר הרבה אחרי השלב הזה) הגיע הזמן להכניס אנשים לרשימה ולהגדיל אותה וזו יכולה להיות משימה לא פשוטה בכלל… להגדיל רשימת תפוצה יכול לקחת הרבה זמן.
זה יכול להיות הפוסט הכי חשוב שתקראו. ולא בגלל התוכן שיש בו, אלא בגלל שהוא מסמל את הנקודה שבה הבנת שיש צורך בשינוי האסטרטגיה העסקית שלך. הוא מסמל את הצעד הראשון והסופר חשוב לשיווק העסק שלך – ברוכים הבאים לעולמו של האימייל מרקטינג.
מחפשים נושא אחר?
בואו למצוא את כל התכנים בבלוג